بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی: می توانم Osmotherapy به؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی: می توانم Osmotherapy به؟

نفروپاتی دیابتی در بیماری های کلیوی متداول تر شده است. بیمار دارای سطح کراتینین 6.2، او از ما خواسته می میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از دیالیز است. در این مقاله، ما اطلاعات بیشتری در مورد Osmotherapy به است.

همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی یکی از عوارض جدی بیماری دیابت است. اگر در زمان درمان نشود، نفروپاتی دیابتی می تواند به نارسایی کلیه و یا اورمی پیشرفت. 6.2 عملکرد کلیه کراتینین نگرانی های جدی از دست داده است. کلیه ممکن است کار خوبی برای فیلتر سموم در خون، سموم انباشته شده می تواند برای زندگی آسیب دیده، و حتی باعث مرگ شود. بنابراین، بیماران درمان موثر برای پاک کردن خون نیاز دارند.

تا کنون، بسیاری از بیماران را انتخاب نمایید همودیالیز درمان برای پاک کردن خون، آن است که به سرعت و کارآمد. با این حال، هنگامی که بیمار می سازد دیالیز، آن را دشوار برای جلوگیری از. علاوه بر این، دیالیز خواهد داد بسیاری از عوارض شدید بیش از این بیماری هستند. برای پاک کردن خون بدون دیالیز، برخی از درمان های طبیعی از طب سنتی چینی به پاک کردن خون، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا درمان، درمان فشرده سازی گرم، و غیره وجود دارد

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر به ترمیم سلول های آسیب دیده و بازیابی بخشی ذاتی از عملکرد کلیوی است. این یک راه برای درمان بیماری ریشه است. طب گیاهی چینی مورد استفاده در این شرایط، بدون ضربه و یا عوارض جانبی.

درمان حمام پا می تواند کمک به ترویج گردش خون و استاز خون، بهبود وضعیت داخلی کلیه.

در نهایت، بیماران باید بدانند دیالیز است تنها گزینه برای پاک کردن خون نیست، دیگر درمان های طبیعی برای این هدف وجود دارد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: